lördag 13 februari 2010

Här kommer lite bilder!

En sak har jag kommit fram till och det är att jag är urkass på att uppdatera denna blogg! Förhoppningsvis så ska det bli ändring på de, men det har jag sagt flera gånger innan och inte hållt det. Men nu ska jag ha bättre tid så nu hoppas jag på att jag kommer skärpa mig. Vårat husprojekt framskrider enligt planerna och man börjar se formen både på insidan och utsidan. Jag måste verkligen erkänna att jag är hur nöjd som helst med detta hus. Får väl tacka Fredrik riktigt någon gång i framtiden som lyckades övertala mig att köpa det. Nu när vårsolen börjar titta fram så upptäcker man verkligen vilket kanonläge man har vad gäller tomten. I helgen som var kom brorsan hit på skotern och tog med barnen ner på sjön och grillade korv.. Alldeles nedanför huset.. Hur mysigt som helst! Man ska nog skatta sig lycklig som har sjötomt, för det är inte alla som har det. Vi planerar för brygga och dylikt i framtiden, men de får bli då. Nu ska huset bli klart först! Bjuder på lite bilder från den fina våren som börjar komma, sen även lite bilder på hur huset skrider framåt.
Denna vackra vy knäppte jag från vårat kommande sovrum.. Härligt va?
Här är precis vid strandkanten! Underbart:)

FINT!
Husets baksida! Här skall även en fin altan ta form i sommar!
Vi skall INTE ha den där dörren intill tvättstugan. Antingen så blir det en ny eller så ska vi måla den vit! Innanför den dörren är alltså tvättstugan. Tycker det är kanonbra att ha en egen ingång dit!
Panel, panel och åter panel.
Brorsan på rätt ställe, mitt i skiten:)!
Panel som skall på.
Vårat entrè skall vara dörren längst till vänster, vi skall även ha en ganska stor farstukvist där också.








Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida