söndag 21 februari 2010

Jobbhelg!

Denna helg har vi jobbat i huset både jag och Fredrik. Annars brukar det vara bara Fredrik, men nu har det kommit moment som jag kan göra också. Jag har åkt på att måla panel, och det är inte lite heller.. Ca 180 kvm;). Först ska det kvistlackas, sen målas x-antal gånger! ROLIGT!
Tim har varit med oss hela helgen och varit kanon duktig faktiskt. Vi började söndagsmorgonen med att skotta, så då fick han tid att busa i snön!

Här kommer Tims rum att vara. Ett fönster kommer vara mot sjön, så även han kommer ha sjöutsikt!

Här kommer mitt och Fredriks sovrum att vara, även vi har sjöutsikt!

Innanför öppningen där finns garderoben. Kommer bli skönt med en stor garderob äntligen! En sån har jag saknat.

Antons rum!
Här ligger alla mina fina panel längder som jag har kvistlackat!
Här är min verkstad;)! Lackning och målning!

Hade hjälp av svärmors gubbe Lasse och svågern Jörgen på lördagen! Här letas de förband då Jörgen råkade slinta med kniven









Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida