lördag 20 mars 2010

SOL!

Tycker nästan att jag borde skämmas en aning:) Snacka om att det varit torka på denna blogg! Tur är de väl att det inte vart det i huset iaf!!
Där kämpas det på som aldrig förr:) Mycket som skall bli klart innan våran inflytt. I helgen ska Fredrik försöka hinna gipsa klart alla väggar. Uppe är det klart, och även två rum har blivit grundmålade. Jag målade ett i går, och det kommer nog inte bli så svårt att måla resterande väggar. Gäller nog bara att få in tekniken:)
Mitt svåra val är iaf fondväggarna.. Vad ska jag ha för tapeter?
Jag är iaf nöjd med valet att vi ska måla allt vitt. Jag älskar vitt! Vitt passar till allt.
Ska upp och knäppa lite kort och lägga ut så ni får se hur " eländet" ser ut nu:) Men, men.. Det kommer bli bra tillslut!

I dag har vi haft strålande sol och ca 12 grader varmt, hur härligt som helst! Dock har jag fått vart inne mestadels av dagen för Anton stackarn har legat med feber;(! Men vi hoppas på tillfrisknande snarast!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida