måndag 5 april 2010

Sjukstugan AB

Tisdag morgon och jag sitter här med min thékopp!

Påsken har väl vart under all kritik kan man säga vad gäller sjukdomar:(
Även denna helgen kom bonusbarnen hit och va sjuka..
Den ena anlände med penicilin pga av bihålorna och den andra hade 40 graders feber och örvärk när han anlände, så han drog ner persiennerna i sitt rum och dök under täcket.. Så den äldsta vart sängliggande även denna helgen han var här! Stackarn..

Tim vart dålig på långfredagen i stans värsta förkylning med tillhörande hosta.. Han rosslar och rosslar så det är inte sant.. Stackars även han!

För min del har det blivit till att vara så gott som inne hela påsken och serva dessa sjuka barn.. Fredrik måste ju jobba på i huset då vi ska flytta in nästa vecka!

Har väl packat en hel del kartonger och det är ju bra.. Ska ringa min kära lillebror och fråga om han har lust att hjälpa mig att tömma garaget:). Jag kan ju inte köra släpvagn!!

Vi hörs kanske nått mer i dag om tid finnes! Tänkte jag skulle upp och knäppa lite kort på vart köket skall stå innan det sätts in så ni får lite före och efter bilder!

KRAM!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida