tisdag 6 april 2010

JAG VILL KUNNA KÖRA SLÄPVAGN!

USCH!!

Förtillfället känner jag mig ganska låst av att inte kunna köra en släpvagn:(
Sitter här med ett dussin kartonger som jag vill flytta på till huset, och istället för att köra femtioelva gånger med bilen så hade det underlättat att skicka upp skiten på en släpvagn.. Men, vem ska köra den då??

För Fredriks del så finns inte den tiden nu! Och jag vill faktiskt hjälpa till i den mån jag kan med nått och då hade det faktiskt varit optimalt att packa och köra kartonger!!

Men icke sa nicke, för jag kan inte köra denna s*tans släpvagnen!!!!!

Jag är så frustrerad just nu!!

Ska väl gå och packa ett dussin till nu då som jag kan sitta och stirra mig blint på:)!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida