måndag 12 april 2010

Slut som människa!

Sitter nu i soffan efter ännu en dags slit! En sak vet jag och det är att jag aldrig, aldrig mer tänker flytta!!
Hur mycket jag än packar dessa kartonger så är de lika mycket skit kvar;(.
Det hade vart en sak om man hade kunnat plocka upp sakerna i den nya bostaden, men nu är de ju så att det kan jag inte för där ser det ut som en tromb gått fram! Så det är bara att plocka och plocka här hemma. Förhoppningsvis så kommer det ske mycket under dessa sista dagar i huset innan inflytt!
Lite golvlister, salningar, foder runt fönstrena, dörrar.. Såna där småsaker som gör så himla mycket i det stora hela.. I allfall för mig:)
Nu ska jag duscha och sova.. Kommer nog att somna ovaggat även denna kväll!
Må gott!

1 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Din stackars lyckliga du!! Att ni hinner!! Jobbar fredrik "bara" på huset eller jobbar han på sitt vanliga jobb oxå??

12 april 2010 kl. 13:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida