måndag 17 maj 2010

Bilder på hur delar av huset ser ut i nuläget!

Fönstrena i mitt vardagsrum!
Ett av mina köksfönster!
Denna fina rosa ros var våra grannar in till oss med! Andra gången dom "uppvaktar" oss sen vi flyttat in!
Köksön!
Köksön med blick ut mot vardagsrummet!

Sovrummet!
Antons rum!
Hallen uppe! Ska klä om stolarna och måla byrån i bakgrunden vit, men det får bli ett senare projekt!
Trappen som tar oss till vardagsrummet!
Vardagsrummet!
Skulle egentligen köpt ett nytt matsalsbord, med eftersom jag inte hittade nått jag ville ha så får detta duga!
Köket!
Hallfönstret! Gillar dessa kannor skarpt:)
Tims skrotrum!







3 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Haha!! Jag är oxå kass. Försöker lära mej! Du markerar, kopierar å klistrar in (där det står när du ska göra ett nytt inlägg) redigera html å när jag klistrat in det där så går jag till fliken "skriv" istället! "Skriv" som jag precis har upptäckt... Blev du nå klokare?

11 juni 2010 kl. 14:21  
Blogger Therese♥ sa...

Ert finfina hus... Avundsjuk jag... Vi har kaos =)

11 juni 2010 kl. 14:22  
Blogger Therese♥ sa...

Men Karolina då!! Jag ska visa dej sen hur man gör!! Hur gör du då? Nytt inlägg, du kan inte ha på filen skriv då du klistrar in- måste ha på redigera html eller va den nu heter.

15 juni 2010 kl. 13:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida