lördag 1 maj 2010

GRATTIS!!!!!!!!


Grattis Team Moraeus! Ni var verkligen värdiga vinnare!!

2 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Tack snällaste finaste Karolina!! Jag ska komma ihåg det!! Å detsamma... Det känns så jävla tungt just nu, med honom, verkligen som att få slita i motvind alltså... Å så känner jag mej helt kall (just nu) vill bara att han ska ut och vi in... Ju värre han beter sej desto mindre vill jag veta av honom... Å så vet jag någonstans att "snart vänder det" å så känns det lite enklare igen, tills nästa gång... Å mitt i allt detta så skämms jag- för att det ska vara folk där å springa å göra sitt jobb- när situationen ser ut som den gör just nu... Men jag har bestämt mej för att sluta upp med det, och jag väljer att prata om det istället annars kommer jag till slut att explodera! Å jag är så otroligt tacksam för alla som orkar lyssna och framför allt för Er som förstår.

5 maj 2010 kl. 01:42  
Blogger Therese♥ sa...

Jag brukar ha så jävla hög tolerans nivå... Men inte nu, för jag har fullt upp med mitt eget...
Vi får se vad som händer och sker... Stora varma kramar till dej.

5 maj 2010 kl. 02:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida