onsdag 21 april 2010

Ett livstecken från mig!

Hej på er alla fina människor!
Nu är det ett tag sedan jag gjorde nått inlägg.. Det kan bero på att jag gått igenom en helvetes vecka!
Jag har ju flyttat!
Tycker att det var fruktansvärt jobbigt både psykiskt och fysiskt..
Alltså man packade kartong på kartong och ändå tog skiten aldrig slut! Tillslut så hade man bara en massa småsaker kvar men det vart ju ändå en massa satans kartonger! Jag kan ärligt säga att det är bland det drygaste jag varit med om:(

Det positiva är ju att man flyttar till något som är dubbelt så stort så man kan ju sprida ut alla kartonger! I dagsläget så har jag ju packat upp det mesta iallfall..

Huset är ju beboligt nu, men det fattas golvlister, lite salningar runt fönstrena och foder.. Jag vill ju att allt ska vara klart helst i går:) Men min Fredrik jobbar på så gott det går!

I går kom våran nya soffa så då var det bara att sätta ihop den, så nu sitter jag och myser i den:)

I söndags när vi skrivit på kontraktet på bostadsrätten och jag gett ifrån mig nycklarna då kom tårarna.. Fy vad jag tyckte det var jobbigt! Man vet vad man flyttar från men man vet inte vad man flyttar till..

Jag har ju trivts oerhört bra i min bostadsrätt, men det är andra saker som gjort att jag vill därifrån.. Men den lägenheten har varit lagom stor till mig, jag har haft grannar som suttit ihop med mitt hus. Jag tycker det är tryggt.. Nu bor jag själv i ett stort hus.. Ja, jag har ju familjen med såklart.. Men ändå!

Jag hoppas detta kommer att bli jättebra, det känns då som de!

Ska försöka lägga ut lite bilder när jag kommit i lite ordning så ni får se resultatet av allt!
KRAM!

1 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Ja fy bubblan för att flytta!! Å städningen, tvi! Har fredrik återgått till sitt "vanliga" jobb nu, eller är han fortfarande enbart och jobbar på ert hem? Skönt för er då allt är klart så ni kan slappna av å bara njuta. Hur jobbar du imorgon, eller är du ledig? Tänkte på kartongerna! Många kramar! //Therese

22 april 2010 kl. 00:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida