torsdag 6 maj 2010

VRAK!

Ja, det är precis så jag känner mig nu! Fet, ful och likgiltig..
I går på jobbet så beställde jag en del smink från Oriflame.. Undrar varför egentligen:( Jag sminkar mig aldrig, har inte ens på mig mascara! Undrar varför man känner sig extremt ful egentligen?
Min beställning är kanske ett hopp om att man skall fräscha till sig lite inför sommaren, vad vet jag?
Har en kur från Cambridge som jag skulle ha tagit tag i också.. Men näää, varför, när man bara kan vräka i sig en massa gott i gott gott!
I går bakade jag en kladdkaka och nu på morgonkvisten bakade jag en mazarinkaka.. Men äter jag det då?? Nää, jag gör ju inte de! Bara jag har gjort det så är jag nöjd! Undrar vem som kommer äta upp mina kakaor nu? Kanske jag tar mig en smakbit om jag får nått fiakbesök, men inte annars!
Det är lika med godis, bara det finns hemma så äter jag inte..
Min passion däremot är ju god mat, med mycket fett!!

Vi får väl se om sminket kommer göra susen;) ( Vore ju bra om man kunde sminka sig också )!

Nu ska jag som känner mig fet, ful och likgiltig ta mig i kragen och styra upp mitt liv;)!!

1 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Hej Finaste Karolina!! Men fy, jag vet precis hur det känns då man känner sej som du gör nu... Men det finns ingen sanning i det (mer än din känsla) Å vad ska du köpa smink å kunna sminka dej för? Så fin ändå ;-) Hoppas att din dag vänder till det bättre! Ta en bit kladdkaka vettja! Många kramar! //Therese

6 maj 2010 kl. 01:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida