torsdag 29 april 2010

Här sitter jag och bara sitter...

..precis så är det!
Har egentligen hur mycket som helst att göra, men jag orkar inte!
Skulle egentligen behövt putsa fönster, men jag orkar inte det heller! Fy.. Jag känner mig så lat, men jag måste verkligen säga att denna flytt har tagit på krafterna.. Det sitter i fortfarande!

I går kväll åkte jag, Fredrik och Tim till Ica Maxi.. Fredrik tog sig an Tim och gick med honom så att jag skulle få handla ifred.. När jag nästa var klar så plingade det till i affärens högtalare, eller va dom nu kallas.. Meddelandet som följde var:

- Ett kundmeddelande, mamma Karolina ombeds komma till förbutiken!!

Mitt hjärta slog dubbel volt, först tänkte jag att det kanske inte var mig dom menade.. För det enda som jag verkligen hörde att dom sa var " mamma Karolina"..
Jag smög fram med mina tunga vagn för att kolla om jag såg nån jag kände igen.. Och väl framme vid kassorna kom min lilla Tim springandes till mig..

-Mamma, jag såg inte dig så jag gick och letade efter dig!

Han, den lilla rackarn, hade smitit från far sin!

Usch, man blir lite rädd efteråt.. Tänk om nån hade tagit honom! Man har ju hört så mycket knepigheter om vad som händer i Orsa..

Jag frågade han sen om han vart rädd när han inte hittade mig.. -Nä mamma, det vart jag inte!

Usch, då blir man ju änu räddare! Tänk om de händer igen och fel person hittar han! Nä, de får bli som när han var liten, man får sätta koppel på honom:) Hade faktiskt ett när han var liten, och man skulle ut och gå med honom. Han sprang ju överalllt! Finns faktiskt barnkoppel!!

Nu ska jag ta mig an ett eller två fönster så jag känner att nått här hemma blir gjort!

KRAMAR!

3 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Å fy så jag känner igen det där!! Leon försvann från mej på två sekunder förra sommaren. Jag hade Jack i vagnen och sprang hysteriskt och skrek å letade, ringde Thord som fick köra hem i 200 km/h från jobbet... Va livrädd att han tagit sej ned på vägen!! Fattade inte hur det kunde gå så fort för vi va ute å lekte tillsammans!! Men, sen kom han- med bajs i blöjan å lekgräsklipparen i två delar: Jag har varit på dagis mamma! Jag skulle hämta min ryggsäck men det va stängt! Jag kan lova dej att det va dom längsta minuter i mitt liv! Man hinner fundera så mycket på om nån har tagit honom- vad gör det med hans kropp? Vattendrag, tänk om han har ramlat å inte tar sej upp... Tack å lov att han kom hem! Koppel, JA! =)

29 april 2010 kl. 01:44  
Blogger Therese♥ sa...

Har oxå hört om nån kvinna i orsa?? Är det det du tänker på eller vad?

29 april 2010 kl. 01:44  
Blogger Therese♥ sa...

Men, vem är hon egentligen då?? Borde jag veta vem det är? läskigt! Har hon fått med sej nån någongång?

29 april 2010 kl. 07:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida