fredag 18 juni 2010

Äntligen!

I dag är äntligen den här underbart, fantastiska, romantiska dagen här! Som jag längtat:) Den kommer att bli underbar! Egentligen var det tänkt att vi skulle fara till Stockholm och titta, men min kära sambo var inte lika sugen som mig så jag fick ge mig i den frågan! Men, jag kommer sitta bänkad framför tv:n hela dagen lång.. Jag har ju väntat på detta sen deras förlovning.

Jag är ju en sån där knäpp person, om man nu ska kalla det för det, som är otroligt intresserad av kunligheter! Tror om jag inte minns helt fel, att jag har följt dom sen jag var liten. Jag är inte bara intresserad av dom svenska utav alla nordiska.. Även dom brittiska.

Att jag är speciellt intresserad av dom svenska är ju naturligtvis för att jag är svensk, men jag tror även att det är för att kronprinsessan och jag är lika gamla..

Nu ska jag ladda upp för en hel dag framför tv:n!

3 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Hej vännen!! Jag tycker egentligen inte att du är nån knäppis ;-) Jag tycker däremot att det är fantastiskt att man verkligen kan vara riktigt intresserad av någonting! Vem vet finaste du, kanske har du massa kungligheter med dej från nåt tidgare liv!? Vem vet! Morsan är ju så fascinerad av plygplan... Hon är delvis säker på att hon tidigare varit pilot!

18 juni 2010 kl. 23:56  
Blogger Orsakullan sa...

Visst var det underbart! Jag såg så mkt jag hann för Annies skull men under själva vigseln fick hon sova middag för att inte störa :) Har sett sammandraget idag ocksså så är du knäpp så är jag det med!

20 juni 2010 kl. 13:21  
Anonymous Anonym sa...

What da fuck...you got a blogg :) Det har du inte sagt nåt om....men jag snokar upp allt hihi//ulle

24 juni 2010 kl. 11:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida