onsdag 16 juni 2010

En liten lista!!

Lovar du att vara ärlig? Självklart.
Du heter: Karolina.
Smeknamn: Oftast Karro, men pappa kallar mig för Racy:)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Hm... Pass.
Beroende av: Inget speciellt faktiskt, min son kanske;)
Vad tror folk om dig: Ingen aning.
Stämmer det: Vet ej.
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag alltid är glad.. Men skenet kan bedra:)
Vad säger du för att imponera på någon: Hm.. pass.
Hur imponerar man på dig: När man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv: Ja det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Är på väg hem för att lägga barn nu. Hämta den då ni kan och vill.
Var bor du: Orsa
Trivs du där: Otroligt bra.
Äger du några converse: Nix, pix.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl.
Brukar du bli för full: Nä...
Är du allergisk mot något: Nepp.
Hur svarar du i mobilen: Japp, eller Karolina.
Antal timmar sömn inatt: Absolut minst 8 timmar.
Brukar du komma i tid: Det gjorde jag alltid innan jag fick barn, men nu kommer jag aldrig i tid.
När mår du bra : När jag får umgås med vänner och familj.
När blev du fotad senast: Minns ej, hatar att bli fotad.
Hur känner du dig nu: Fräsch, för jag är nyduschad.
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt.
Vad tycker du om fötter: helt okej, inga problem.
Vad saknar du: Min farmor och min bortgågna styvmor.
Hade du en bra kväll igår: Ja.
Favorit dryck på morgonen: Té.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: brukar oftast inte bli senare än kl 22.
Är du blyg: Kan vara.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja faktiskt.
Har du spytt offentligt: Näpp.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet ej.
Är du nöjd med ditt liv: Japp.
Är du bortskämd: Verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Tar hand om familjens alla barn.. Kanske åker och badar.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Kronprinsessan Viktoria.
Vad längtar du till: Att vårat hus blir helt klart med allt.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Bästa.
Vad använder du för schampo: Brukar köpa hos frisören, kan bli olika.
Hur gammal är du: Alldeles för gammal.. 33 i år.
Tycker du om någon just nu: Många.
Gröna eller röda äpplen: Båda!
Gillar du golf: Näää.
Vilken tid gick du upp idag: 7.30.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Barfota.
Är det okej att gråta: Ja!
När grät du senast: Nyss, såg bröllop på tv.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala lån å göra massa kul med familjen
Bär du glasögon eller linser: Nej, men har glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte, men bär gärna;)
Har du piercing: Nä.
Vill du gifta dig: Ja ja ja ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!
Vill du ha barn: Kanske.
Solar du ofta: Nej fy.
Är du bra på att laga mat: Jag kan laga mat.
Är du flygrädd: Ja.
Hur vig är du: Inte.
Är du musikalisk: Nej nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk tyvärr.
Vilken är din favoritglass: Melon.
Tror du på ett liv efter döden? Ja nåt åt det hållet iallafall.
Tycker du om sushi? Det tror jag inte.
Vad äter du helst när du ser på film: Olika.
Har du tandläkarskräck: Ja verkligen.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig som synd är.
Senaste låt du hörde: Nån ny med Style.

1 kommentarer:

Blogger Therese♥ sa...

Du fick till det!!! =)

16 juni 2010 kl. 14:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida